Revista de Pedagogie: Apel la contribuții pentru numărul 1/2024
Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții pentru numărul 1/2024 al revistei, care va cuprinde articole din sfera educației, cu accent pe tem…
Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții pentru numărul 1/2024 al revistei, care va cuprinde articole din sfera educației, cu accent pe tem…
Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții pentru numărul 2/2021 al revistei, care va cuprinde articole din sfera educației, cu accent pe tem…
2935 de instituții școlare europene au primit Certificatul de Școală eTwinning în urma parcurgerii celor două etape ale procesului de selecție. Dintre …
Proiecte câștigătoare - Sesiunea 2019 Categoria învățământ preșcolar Premiul I - Our kindergarten – important events (prof. Gabriela Mihalca - Școala…
Peste 10.000 de profesori din învățământul preuniversitar au participat la cercetarea evaluativă privind desfășurarea activităților cu elevii în perioa…
Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții pentru numărul 1/2021 al revistei, care va cuprinde articole și recenzii din sfera educației, cu a…
Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții (articole și/sau recenzii) adresat autorilor interesați de tematica numărului 2/2020, care va cupr…
În perioada 25-31 martie 2020, profesori în științele educației de la Universitatea din București, Universitatea „Al. I. Cuza” Iași, Universitatea „Bab…
În perioada 13 -15 mai 2020, va avea loc Seminarul online pentru Școlile VET, organizat de Centrul Național eTwinning din Ungaria. La acest eveniment, …
2139 de instituții școlare europene au primit Certificatul de Școală eTwinning în urma parcurgerii celor două etape ale procesului de selecție. Dintre …
Peste 6.000 de cadre didactice au participat la cercetarea evaluativă privind practicile didactice și dificultățile în desfășurarea activităților cu el…
Facultatea de Psihologie și Științele Educației a Universității din București a dezvoltat un scurt ghid de utilizare a platformei online eTwinning, dar…
Ministerul Educației Naționale, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Științe ale Educației, cu Casele Corpului Didactic din județ…
Termenul de trimitere a rezumatelor pentru articolele dedicate numărului 1/2020 al Revistei de Pedagogie - Journal of Pedagogy a fost prelungit până p…
Ce reprezintă Institutul de Științe ale Educației și de ce trebuie să existe în continuare? Cum a fost desființat ISE… de două ori?! Prima dată, …
Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții (articole și/sau recenzii) adresat autorilor interesați de tematica numărului 1/2020, care va cupr…