Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții pentru numărul 2/2021 al revistei, care va cuprinde articole din sfera educației, cu accent pe tematica „Școala online – între oportunități și amenințări. Educație și consiliere școlară în contextul pandemiei Covid-19”.

Sunt așteptate, cu prioritate, articole care abordează subiecte precum:

  • Utilizarea tehnologiilor informatice și de comunicare în educație și consiliere școlară în contextul pandemiei. Efecte ale trecerii la școala online: lecții învățate, oportunități;
  • Efectele psiho-sociale ale învățării la distanță asupra elevilor, cadrelor didactice, părinților, comunităților, cu precădere în rândul grupurilor defavorizate. Rolul școlii, al părinților/ tutorilor și al comunității locale în sprijinirea copiilor în contextul pandemiei;
    competențele socio-emoționale ca factor de reziliență școlară în condiții de criză. Activități pentru elevi, profesori și părinți în contextul pandemiei;
  • Nevoile de formare și profesionalizare ale profesorilor și consilierilor școlari, în contextul învățării la distanță.

Calendarul este următorul:
– 1 iulie 2021: rezumatul pentru articol și/sau titlul, autorul și anul cărții pentru recenzie;
– 6 septembrie 2021: articol și/sau recenzie (in extenso/ integral).

Adresa la care puteți trimite propunerile dvs. este revped@ise.ro.

Mai multe informații despre acest număr se găsesc pe site-ul Revistei de Pedagogie: https://revped.ise.ro/apel-pentru-articole-revista-de-pedagogie-nr-2-2021/

Sursa: Colectivul editorial RevPed
Imagine: Stocksnap.io / autor: Davide Cantelli