Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții pentru numărul 1/2021 al Revistei de Pedagogie, care va cuprinde articole și recenzii din sfera educației, cu accent pe provocările și soluțiile educaționale în perioada pandemiei – schimbări, dificultăți, lecții învățate, bune practici.

Sunt așteptate, cu prioritate, articole care abordează tematici precum:

  • școală şi incluziune: politici, inegalități educaționale, acces şi participare, mediu de învățare incluziv şi colaborativ;
  • predarea-învăţarea-evaluarea online/ la distanță: aspecte specifice, strategii de predare-învăţare-evaluare, resurse didactice;
  • formarea profesorilor (iniţială, continuă): situaţia curentă, provocări în perioada şcolii de acasă, roluri ale diferitelor categorii de resurse umane (directori, profesori, consilieri etc.);
  • competențe transversale: scopuri, contexte şi modalităţi de dezvoltare la nivelul elevilor;
  • aportul familiei în facilitarea învățării elevilor: resurse materiale, culturale, de timp etc.

Calendarul este următorul:

– 10 ianuarie 2021: rezumatul pentru articol și/sau titlul, autorul și anul cărții pentru recenzie;

– 1 martie 2021: articol și/sau recenzie (in extenso/ integral).

Adresa la care puteți trimite propunerile dvs. este revped@ise.ro.

Revista este indexată în CEEOL, Citefactor, Crossref, De Gruyter (IBZ și IBR), DOAJ, EBSCO, ERIH PLUS, Google Academic și Ulrichsweb. Articolele a căror tematică vizează sistemul de învățământ superior pot fi indexate și în HEDBIB.

Mai multe informații despre acest număr se găsesc pe site-ul Revistei de Pedagogie: http://revped.ise.ro/fara-categorie/apel-pentru-articole-revista-de-pedagogie-nr-1-2021/

Sursa: Colectivul editorial RevPed
Imagine: Stocksnap.io / autor: Davide Cantelli