Revista de Pedagogie lansează un apel la contribuții (articole și/sau recenzii) adresat autorilor interesați de tematica numărului 2/2020, care va cuprinde articole din sfera educației, cu accent pe aplicarea rezultatelor cercetării în practica educațională. Sunt așteptate, cu prioritate, articole care abordează tematici precum:

  • demersuri didactice inovative la diverse discipline; clasa virtuală, clasa face-to-face;
  • abordări eficiente în clase cu elevi dezavantajați;
  • rezultatele studiilor internaționale și efectele lor asupra practicilor la clasă;
  • studii de interculturalitate și abordări didactice;
  • de la studiile de neuroștiințe la experiențele la clasă.

Articolele și recenziile pot fi redactate în limba română sau în limba engleză (de preferat, în limba engleză).

Autorii trebuie să trimită titlul și rezumatele articolelor (200-250 de cuvinte) la revped@ise.ro până la data de 1 iulie 2020. Persoanele care doresc să trimită o recenzie ar trebui să informeze echipa editorială până la aceeași dată, cu privire la lucrarea (apărută în ultimii 3 ani) care va face obiectul recenziei.

Termenul limită până la care pot fi trimise articolele/ recenziile in extenso este 7 septembrie 2020.

Numărul 2 din 2020 al Revistei de Pedagogie este coordonat de dr. Laura-Elena Căpiță și dr. Angelica Mihăilescu.

Revista este indexată în CEEOL, Citefactor, Crossref, De Gruyter (IBZ și IBR), DOAJ, EBSCO, ERIH PLUS, Google Academic și Ulrichsweb. Articolele a căror tematică vizează sistemul de învățământ superior pot fi indexate și în HEDBIB.

Mai multe informații despre acest număr se găsesc pe site-ul Revistei de Pedagogie: revped.ise.ro/apel-pentru-articole-nr-2-2020/

Sursa: Colectivul editorial RevPed
Imagine: Stocksnap.io / autor: Davide Cantelli